بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 23 يناير 2016

مقاسات الحوض و الشاسيه لــ فيات 127 نصر / فيورا



مقاسات الحوض و الشاسيه لــ فيات 127 نصر / فيورا 

______________________________________________________



 الشكر لـ أدهم حسام - مؤسس جروب Egyptian Fiat 127 

هناك 15 تعليقًا:

  1. طيب المقاسات دي والمتور راكب ولا لا

    ردحذف
  2. قاعدة الفتيس كل شويا بتفك مربوطة بمسامير 13 هل ليها حل

    ردحذف
  3. ممكن مقاسات حوض ١٢٨

    ردحذف
  4. الله ينور
    كنت بدور على المقاسات دى من زمان

    ردحذف
  5. ممكن فك وتركيب الكربراتير127 ومقاس فون

    ردحذف
  6. انا عندي المتور مكفي ادام بيزند المتور في السلنسية اية الحل

    ردحذف
  7. بسم الله مساء الله علي حضرتك بس ياريت نفس المخطط ده ل فيات128للضروره وشكرا لحضرتك

    ردحذف
  8. جزاك الله خيرا فعلا كنت محتاج المقاسات لتركيب الشداد

    ردحذف
  9. لو سمحت عاوز اعرف مقاسات الحوض لي ١٢٨

    ردحذف
  10. هما ١٢٧او ١٢٨ نفس المقاسات ولا بيفرقو

    ردحذف
  11. المقاسات دى للتوب...وهل القياس من مسمار المساعد للمساعد

    ردحذف